معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزشی خرم‌آباد به عنوان دستاورد مهم دولت در لرستان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزشی خرم‌آباد به عنوان دستاورد مهم دولت در لرستان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می‌رسد.

جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی خرم آباد اظهار داشت: این مجموعه ورزشی یکی از مهمترین پایگاه‌های ورزشی کشور می‌باشد که قابلیت میزبانی در سطح فراملی را دارد.

او ادامه داد: این مجموعه دستاورد مهم دولت در لرستان می‌باشد که اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: تنها سکو و چمن این مجموعه باقی مانده و در صورت اتمام تیم فوتبال خیبر خرم آباد هم می‌تواند میزبان رقابت‌ها در این مجموعه باشد.

تقی زاده بیان کرد: در کنار این مجموعه سالن دو و میدانی یکی از منحصر به فرد‌ترین مجموعه ورزشی کشور می‌باشد که شرکت توسعه و تجهیز آن را افتتاح کرده است و این مجموعه بسیار استاندارد و ماندگار است.

او گفت: فدراسیون جهانی دوومیدانی در آینده از این مجموعه بازدید خواهد کرد و در صورت امکان پایلوت مسابقات کشوری خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.