رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از طرف مردم و خیرین در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاهین محمدصادقی رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در چناران گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از طرف پایگاه‌های بسیج، خیران، کمک‌های مردمی و هلال احمر جمع‌آوری شد و در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

او افزود: طرح شهید سلیمانی طرحی مشترک میان وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفان است که هدف اصلی آن حمله به زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: شاید یکی از اقدامات مهم در تعطیلات دو هفته‌ای اخیر کمک‌رسانی به افراد نیازمند بود که موجب شد کمتر برای تهیه معاش از خانه خارج شوند.

محمدصادقی بیان کرد: حدود یک ماه و نیم پیش و هم‌زمان با آغاز این طرح روزانه شاهد از دست دادن ۵۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا و ابتلای ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر به این بیماری بودیم که امروز این آمار کاهش چشمگیری داشته است.

او یکی از دستاورد‌های این طرح را هم‌آوایی، هم‌صدایی، همدلی و هماهنگی بین همه دستگاه‌ها در سراسر کشور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۶۰ هزار بسیجی در کشور در این طرح مشغول فعالیت هستند که با هماهنگی بهداشت و درمان اقدامات محول شده را انجام می‌دهند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور تاکید کرد: یکی دیگر از نتایج طرح شهید سلیمانی کاهش تعداد بستری در ICU و حتی بخش‌های مختلف بیمارستان است.

محمدصادقی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در خراسان رضوی از ۱۵ آبان ماه با رمز یا علی بن موسی الرضا (ع) تاکید کرد: تعداد مرگ‌ومیر هنگام آغاز این طرح در خراسان رضوی روزانه حدود ۵۰ نفر و شاید بیشتر بود، اما امروز این آمار به کمتر از ۱۰ نفر رسیده است.

او از کاهش تعداد بستری‌شدگان در این استان خبر داد و افزود: شهید سلیمانی به هیچ پیروزی قانع نبود و تا نهایت پیروزی و سرکوب دشمن پیش می‌رفت لذا امروز هم باید تا نابودی این ویروس و بازگشت به شرایط عادی تلاش کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۳ دی ۱۳۹۹
س منم یه دختر 13ساله بدون پدر دارم بزرگ میکنم کمیته ماهی بهمون کمک میکنه یه لطف برای دخترم بکنید
Germany
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام من شوهرم کارگر فصل الان که هوا سرده بعدشم که کروناست تو هفته دو روز میره سرکار سه تا بچه دارم بجه کوچوم مریضه بخدا ماهی یک میلیون خرج دعوا دکترشه نع ماشین داریم نه خونه داریم مستاجریم بخدا به ماهم کمک کنین
Iran (Islamic Republic of)
جاسم غافلی
۱۱:۵۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
باعرض سلام من دارای ۶ نفرخانواده هستم دوختر دوپسر خونه هم اجاره نشستم جانباز ده درصد جنگ تحمیلی هستم بیکارم وهیچ درامدی ندارم فقط همین یارانها به خدا قسم پول نون بازور تهیه میکنم حالا دوماه بوی گوشت ندیدم ومبلغ ۶۰ ملیون تومان برای یک نفر بدکار هستم که شکایتم کرده که باید یک ماه باید پولش بدم ولی من اصلا نمیتونم یک ملیوت تومان جور کنم من از هموطنان خیزچرین وباایمان که امکان مساعدت را دارن بخاطر ام البنین به بچه هام وبه من کمک کنید تلیفونم ۰۹۱۶۹۲۳۰۰۳۴ وکدملیم ۱۸۲۸۲۰۹۹۰۲ وشماره کارت یارانم ۶۰۳۷۶۹۷۴۴۰۲۷۰۳۵۰ جاسم غافلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا به ماهم کمک کنید نان شب نداریم بگیریم لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
اره والا تو پوشک شیر خشک بچمون موندیم
Iran (Islamic Republic of)
ولی الله
۱۴:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۹
چرا به مایی که ۷نفریم کمکی نمیشه خواهشا اوضاع ماروببینید وکمکمون کنید شماروبه امام زمان قسم میدم کمکمون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
مردم به مردم کمک کنند. دولت خوشحال است که از مردم قرض میگیرد و پس نمیدهد البته
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۹
به من وماوهمه کمک کنیدبخداندارم کم آوردم ازبی پولی چرابدآوردیم خداهمشدگرانی خالی بودن جیب والابریدم من.