فرمانده سپاه کربلا مازندران از افزایش شمار روزانه تست‌های سریع کرونا از فردا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست با اعضای قرارگاه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی شهرستان عباس‌آباد، گفت: شمار روزانه تست‌های سریع کرونا از فردا شنبه ۱۳ دی ماه در حوزه شهری و روستایی استان افزایش می‌یابد.

او افزود: هدف اصلی اجرای این طرح کنترل روند شیوع ویروس و شناسایی سریعتر افراد مبتلا و درمان آن‌ها است و همه این‌ها تنها در سایه همکاری همه مردم امکان پذیر است.

سردار مسلمی به اجرای طرح ملی سردار حاج قاسم سلیمانی در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۴۰ هزار بسیجی آموزش دیده در ۴ هزار پایگاه و ۲۲ حوزه مقاومت شهرستان‌های استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت و همکاری دارند.

او با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا قطع زنجیره کرونا در استان ادامه دارد، افزود: در این طرح سپاه کربلا، بسیج سازندگی، هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان مشارکت دارند.

سردار مسلمی گفت: ۸۰ تن برنج و حبوبات در رزمایش کمک مومنانه میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه عباس‌آباد در وضعیت مناسبی قرار دارد، افزود: در این شهرستان هم اکنون ۳۵ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی، به صورت شبانه روزی افراد مشکوک به کرونا و نیازمند را رصدو پایش می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار