فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان؛

۳۰ برنامه فرهنگی تا پایان دهه بصیرت در اصفهان برگزار می‌شود

سردار فدا گفت: افزون بر۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی تا پایان "دهه بصیرت و میثاق با ولایت" با محوریت نخستین سالروز شهادت شهید سلیمانی در استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدافرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: بیشتر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اصفهان همچون سایر مناطق کشور با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی و در قالب برنامه‌های فرهنگی و همچنین گرامیداشت و مراسم چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بر همین اساس امروز دعای ندبه در فضای باز گلستان شهدای اصفهان بصورت محدود و با رعایت موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹  و به یاد آن شهدای گرانقدر برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: اهدای خون از سوی بسیجیان برای فردا شنبه برنامه ریزی شده است و مراسم ویژه شهید سلیمانی در سالن کوثر ارتش، روز یکشنبه و در حسینیه بنی فاطمه روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

سردار فدا با اشاره به برنامه‌های خدماتی و در قالب مشارکت‌های اجتماعی اضافه کرد: آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد برای روز دوشنبه در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: اجرای پنج پویش مردمی، برپایی ایستگاه "نوا و نما" و توزیع محصولات بهداشتی، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، فضاسازی شهری توسط ادارات، شهرداری و پایگاه‌های بسیج، راه‌اندازی گذر فرهنگی مذهبی حاج قاسم، اجرای شیفت خدمت در ادارات و شیفت ایثار در کارخانه‌ها به نیابت از حاج قاسم، حضور طلاب جهادی در کنار کادر درمان کرونا از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مراسم چهلمین روز شهید فخری زاده روز چهارشنبه بصورت مجازی از سوی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

به گفته سردار فدا، به مناسبت حمله به پایگاه عین الاسد و گرامیداشت یاد خاطره شهدای هواپیمای اوکراینی و گرامیداشت سالروز شهادت حاج احمد کاظمی روز پنجشنبه مراسمی در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: مردم روز جمعه هفته آینده به استقبال سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی می‌روند.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشدالشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپاد‌های ارتش این کشور به شهادت رسیدند

امسال ۹ تا ۱۹ دی بعنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.