فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) اندیمشک، گفت: سنگ قبر و ماکت نمادین سردار قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد این شهید درکنار شهدای مدافع حرم این شهرستان رونمایی شد.

عارف یعقوب پور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در آیین بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی سنگ قبر و ماکت این شهید به صورت نمادین ساخته و در کنار شهدای مدافع حرم قرار گرفت، مردم با حضور پرشور خود با این شهید و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس تجدید میثاق و بیعت کردند.

او افزود: شهید قاسم سلیمانی مرد تمام میدان‌ها و جبهه‌ها بود، در مقابله با تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها بسیار شجاع بود و دشمنان تحمل حضور و فعالیت او را نداشتند به همین دلیل این سردار بزرگ را به شهادت رساندند.

یعقوب پور تصریح کرد: شهید سلیمانی در میدان جنگ با تمام دغدغه‌ها پایبند به حدود الهی بود و باشجاعت و روحیه مقاومت توانست دشمن را سرکوب و همچنین همه مردم دیدند که چگونه با درایت و تیزهوشی توانست در همه جنگ‌ها پیروز میدان باشد و داعش را که هدف اصلیش ایران اسلامی بود با شجاعت شکست دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) اندیمشک ادامه داد: حرکت عظیم مردم مشتی بود بر دهان آمریکا جنایتکار که این سردار بزرگ را به شهادت رساند و همچنین حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد این شهید نشان می‌دهد که به زودی جوانان و تربیت شدگان مکتب قاسم‌سلیمانی انتقام خون این سردار بزرگ را از جنایتکاران می‌گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.