مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی در طرح حاج قاسم سلیمانی توسط این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت الاسلام  حسینی مدیرکل  اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه در شهرستان مرند با تاکید بر ادامه راه شهید سلیمانی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در تمامی شهر‌ها اقدام به تهیه کمک‌های معیشتی با شعار راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومان می‌گذرد کرده است.

او افزود: امروز نیز در شهرستان مرند ۷۵۰ بسته کمک معیشتی شامل گوشت قربانی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به همت خیران آستان قدس امامزاده سید احمد (ع) و موکب حب الحسین (ع) مرند تهیه شده و در جوار امامزاده سید ابراهیم آفتابی یالدور بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همچنین در بازدید از حرم امامزاده سید احمد (ع) در خصوص طرح نیمه تمام صحن این امامزاده گفت: این امامزاده دومین نسل امام کاظم (ع) و یکی از نگین‌های امامزادگان کشور محسوب می‌شود لذا طرح جامع آستان این امامزاده به صورت مرحله به مرحله اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: مراحل ابتدایی طرح جامع امامزاده سید احمد (ع) که شامل ساخت تربت خانه و پیرامون صحن است تقریبا به مراحل پایانی خود رسیده است و در آینده نزدیک آماده بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.