هوش مصنوعی از استراتژی‌های کاربردی صنعت مانند مراقبت‌های مبتنی بر ارزش، تعامل با اعضا و تبعیت از دارو پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  هوش مصنوعی یک فناوری جدید نیست؛ این تکنولوژی اولین بار در اوایل دهه ۱۹۵۰ ظهور کرد. با این حال پرداخت‌کنندگان، ارائه‌دهندگان و فروشندگان این فناوری را برای رسیدگی به چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی تخصیص می‌دهند. در سال ۲۰۲۰ برخی از استفاده‌کنندگان از هوش مصنوعی برای پیشبرد مراقبت مبتنی بر ارزش و بهبود تعامل با اعضا، از آن استفاده کردند.


بیشتر بخوانید


مراقبت‌های مبتنی بر ارزش چیست؟

ویروس کرونا مزایای عمده توافق نامه‌های مراقبتی مبتنی بر ارزش را تقویت کرد. با افت شدید فرصت‌های بازپرداخت هزینه خدمات، ارائه‌دهندگان شروع به شناسایی این مقدار در مدل‌های پرداخت ثابت و سرپوشیده مانند پرداخت‌های جهانی کردند. پرداخت‌کنندگان به دنبال راه‌هایی برای ایجاد انگیزه در آن و تقویت استراتژی‌های مراقبت مبتنی بر ارزش خود هستند. این اتفاق باعث شد که برخی به هوش مصنوعی روی بیاورند. شرکت Centene با خرید Apixio، که اخیرا نهایی شد، هدفش استفاده از هوش مصنوعی برای گسترش شواهد و مدارکی بود که پرداخت‌کننده برای بازپرداخت مبتنی بر ارزش استفاده می‌کند.

نقش هوش مصنوعی در روابط تجاری و مراقبت‌های بهداشتی در سال 2020

مایکل اف نیدورف، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Centene، گفت: این خرید به ما یک پلت فرم هوش مصنوعی به Centene ارائه می‌دهد که می‌تواند داده‌های ساختار یافته بیمار را پیدا و بررسی کند. با ساماندهی این داده‌ها، این پلتفرم می‌تواند اطلاعات اندازه‌گیری کیفیت و بازخورد درباره خدمات برای بازپرداخت مراقبت مبتنی بر ارزش را به پرداخت‌کنندگان و ارائه‌دهندگان ارائه دهد. شرکت Centene متعهد به تسریع نوآوری، مدرنیزاسیون و دیجیتالی‌سازی در سراسر بنگاه اقتصادی و تحكیم موقعیت خود به عنوان یك شركت فناوری متمرکز بر مراقبت‌های بهداشتی است. توانایی‌های Apixio با برنامه‌های ما برای دیجیتالی کردن مدیریت مراقبت‌های بهداشتی و استفاده از داده‌های جامع برای کمک به بهبود زندگی اعضای ما مطابقت دارد.

نقش هوش مصنوعی در روابط تجاری و مراقبت‌های بهداشتی در سال 2020

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.