مسئولان، اقشار و گروه‌های مختلف در استان مرکزی رحلت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی درگذشت آیت الله و علامه مصباح یزدی اقشار و گروه‌های مختلف در استان مرکزی با صدور پیام رحلت این فقیه و فیلسوف را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی آیت الله مصباح یزدی را عمار رهبر معظم انقلاب دانست.
متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
رحلت ملکوتی عالم ربانی، فقیه انقلابی، فیلسوف مجاهد و عمار رهبر معظم انقلاب، علامه محمدتقی مصباح یزدی را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و عموم ارادتمندان ایشان و مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک آیت الله مصباح را این عالم متقی دانست.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله مصباح یزدی رحمت الله علیه موجب تأسف، اندوه و تأثر عمیق ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و استان مرکزی گردید، درگذشت این عالم متقی بی شک ثلمه عظیمی است که به راحتی قابل جبران نخواهد بود.

غم سوگواری امسال برای اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دلاور ایرانی، با درگذشت این عالم فقیه و آیت الله بزرگ شیعیان دوچندان شد.

آیت الله مصباح یزدی در ابعاد مختلف دینی، علمی، سیاسی و ... صاحب کمال بودند و سراسر عمر خویش، علاوه بر مسائل تعلیم دینی در جهاد و قضا و مقابله با ستم و ستمگران سپری کردند.

 اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و خصوصاً بیت مکرم و بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک
دکتر سید محمد جمالیان
دی ماه ۹۹

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.