مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

رشد ۴۹ درصدی شرکت گاز استان ایلام در ششمین دوره ارزیابی سلامت اداری

شمس الهی گفت: امتیاز کل شرکت گاز استان ایلام نسبت به دوره قبل ۴۹ درصد در محور‌های ۹ گانه مورد ارزیابی افزایش یافته است.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از کسب رتبه بسیار خوب این شرکت در بین ۳۱ شرکت گاز استانی کشور خبر داد و گفت: این ارزیابی در ۴ سطح برتر، بسیار خوب و قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر توسط شرکت ملی گاز ایران ارزیابی شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه تعیین شاخص‌های هدفمند و نتیجه گرا و استاندارد‌های کیفی مرتبط با بهروری، منجر به رشد ۱۳۶ درصدی امتیاز شرکت در شاخص الگوی مصرف و بهروری شده است، اظهار داشت: در زمینه بکارگیری و توسعه سامانه‌های الکترونیک و فن آوری‌های نوین نیز منجر به کسب رتبه دوم در این شاخص گردیده است.

او افزود: ارزیابی عملکرد ششمین دوره سنجش سلامت اداری در ۹ محور، توسط شرکت ملی گاز ایران ایران ترسیم شده که خوشبختانه این شرکت در این ارزیابی، با رشد ۴۹ درصدی امتیازات نسبت به سال قبل، رتبه " بسیار خوب" را کسب نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به محور‌های ۹ گانه این ارزیابی اشاره کرد و گفت: محور‌های مورد سنجش این ارزیابی شامل آموزش و مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه‌های الکترونیک و فن آوری نوین و نیز نظارت و کنترل داخلی بوده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.