حجت الاسلام و المسلمین حسینی سردار سلیمانی را مرد میدان مقاومت دانست و گفت: حاج قاسم مرگ داعش را در عراق و سوریه رقم زد.

حجت السلام و المسلمین حسینی امام جمعه هندیجان در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سردار سلیمانی در ۸ سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های جنگ فداکاری‌ها و جانفشانی‌های زیادی نشان داد.

او سردار سلیمانی را مایه افتخار ایران دانست و افزود: وقتی پای حکومت داعش به کشور عراق باز و جنگ مردم عاین کشور با آن‌ها آغاز شد، با رشادت‌ها و فداکاری‌ها به همراه ابومهدی المهندس و دیگر رزمندگان توانستند داعشی‌ها را از عراق و سوریه بیرون کرده و زمین‌های تصرف شده را بازپس گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه به سیلاب فروردین ماه پارسال در خوزستان اشاره و بیان کرد: سردار مقاومت و قهرمان ایران با خدمت رسانی و حضور در جمع مردم سیل زده استان، افتخارات دیگر در پرونده خود ثبت کرد، البته محبوبیت او بین عامه مردم برای آمریکا و اسرائیل و دشمنان نظام جمهوری اسلامی قابل تحمل نبود و تصمیم گرفتند در شامگاه ۱۳ دی ماه سال ۹۸ هنگامیکه وارد فرودگاه عراق شده بود، او را به شهادت برسانند.

امام جمعه شهرستان هندیجان اظهار داشت: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی بدانند که با شهادت سردار سلیمانی و فخری زاده و امثال آن‌ها نمی‌تواند اتحاد و وحدت مردم ایران و مسلمانان را از بین ببرد، چراکه مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان و هندیجان همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و هر زمان که، ولی امر مسلمین دستور دهد، عازم میدان جنگ با دشمن می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.