نماینده ولی فقیه در استان همدان با صدور پیامی درگذشت عالم وارسته فیلسوف و متکلّم برجسته آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام و المسلمین  حبیب الله شعبانی موثقی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با صدور پیامی به مناسبت درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، گفت: این عالم وارسته فردی فقیه، فیلسوف و متکلّمی برجسته بود که عمر پربرکت خویش را صرف توسعه معارف الهی و خدمت به جامعه اسلامی و انقلابی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: این عالم مجاهد و انقلابی، متعهد به انجام وظیفه بود و در دوران عمر شریف خویش فارغ از قضاوت‌ها به وظیفه عمل کرد و تقوی و تواضع بی نظیر این عالم ربانی از آنچه شنیده شده، فراتر بود .

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی ادامه داد: قدرت تحلیل‌های فلسفی، کلامی و تفسیری، نعمتی الهی برای آیت ا... مصیاح بود که شاگردان برجسته آن مرحوم به طور قطع ادامه دهنده مسیر علمی و انقلابی ایشان خواهند بود.

او با تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، بیت شریف آن مرحوم، علما، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه و مردم ایران، از خداوند متعال برای روح پاک این عالم ربانی، رحمت واسعه الهی و علوّ درجات را مسئلت کرد.

آیت الله مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم که از حدود یک ماه قبل به علت بیماری گوارشی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشت، عصر  جمعه ۱۲ دی  در ۸۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.