وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان دلگان تا پایان اردیبهشت به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات   در ادامه سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از دلگان و روستا‌های اطراف آن گفت: اقداماتی که می‌خواهد در این شهرستان اجرایی شود راحت‌تر بوده و بخش‌هایی از این منطقه در ۱۰ روزه آینده به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

او با اشاره به اینکه انجام اقدامات ارتباطی در منطقه بزمان به دلیل سخت‌گذر بودن و پراکندگی جمعیت مقداری دشوار است افزود: امروز بازدید از منطقه بزمان برنامه‌ریزی شده بود، اما متاسفانه شرایط زمانی اجازه این امر را نمی‌دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: اقدامات لازم برای توسعه ارتباطات بخش بزمان برای انتهای سال در فاز دوم قرار خواهد گرفت، زیرا ارتباطات این منطقه باید به صورت ماهواره‌ای تامین شود.

او تصریح کرد: موضوع توسعه فیبر نوری و نصب نسل چهارم ارتباطات در دلگان در دستور کار است.

آذری جهرمی تصریح کرد: روستای حمیدآباد دلگان ظرف ۱۰ روز آینده به همراه روستا‌های اطراف این منطقه به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار