باحضور رمضان شریف جشنواره ابوذر دراستان کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در اولین روز هفته مقاومت و اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گردهمایی اصحاب رسانه و افتتاحیه جشنواره ابوذر و رونمایی از پوستر جشنواره با حضور سردار رمضانعلی شریف سخنگو و معاون روابط وتبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اصحاب رسانه و مسئولین برگزار شد.

احمد علیرمضانی مدیر کل صداوسیمایی مرکز با اعلام اینکه کسی نبود از رسانه‌های استان کرمان برای این برنامه پای کار نیاید گفت: مالک اشتر اولین شخصیتی در تاریخ اسلام بود که امامش درنبودش بی تابی کرد، دومین شخصیت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام بود که امام حسین علیه السلام است را بی تاب کرد و سومین شخصیت حاج قاسم سلیمانی بود که درشهادتش ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بی تابی کرد.

او افزود:ما کرمانی‌ها بطور ویژه مدیون سردار هستیم چرا که ایشان در زندگی و بعد ازشهادتش سطح استان کرمان را بالا برد.

علیرمضانی با اشاره به اینکه رسانه ای ترین شخصیت خود سردار بود بیان کرد:اصحاب رسانه بخصوص کرمانی‌ها وظیفه داریم  اجازه ندهیم دراین بحث  تحریف شود و مصادره کردن سردار به نام انقلاب اسلامی  بدون ولایت ،ظلم است.

او اظهار کرد:امام علی (ع) وقتی بچه یتیم می‌دید سرخم می‌کرد و نوازش میکرد و حاج قاسم سلیمانی هم همین طور بود، ولی در جبهه بزرگ مرد و دلیر مرد بود.

علیرمضانی با اشاره به اینکه  رییس سازمان جاسوسی امریکا برای حاج قاسم سلیمانی نامه می‌فرستد، ولی این نامه را باز نمی‌کند مانند ابوالفضل العباس علیه السلام در جریان کربلا ،گفت:دیشب ویژه برنامه شهادت سردارسلیمانی  از گلزار پخش شدکه این برنامه در لحظه شهادت و ازحدود چهار شبکه این برنامه پخش شد.

او افزود:برنامه‌های مهمی با همکاری همه اصحاب رسانه ساخته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار