امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد راه خدا و سرباز اسلام بود که در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب حضوری فعال داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : دشمنان ما از قدرت دفاعی کشور و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی آگاهند و می‌دانند که توان حمله نظامی به ما را ندارند.

او گفت : همانطور که در جنگ نیابتی سوریه، دنیای استکبار مخالف ماندن بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در قدرت بود، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند بشار باید بماند، امروز همه مشاهده می‌کنند که آن‌ها حتی توان عوض کردن نظام سیاسی یک کشور را هم نداشتند و طرح خاورمیانه جدید آن‌ها با شکست مواجه شد.

او افزود: استکبار به دنبال تجزیه عراق و سوریه بود که نتوانست و جنگ یمن را راه انداخت که بازهم شکست خورد.

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: دنیای استکبار اگر بخواهد بازهم جنگی در منطقه به راه بیاندازد باز هم پیروز آن جنگ جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت خواهد بود.

فاطمی نسب ادامه داد: ۴۲ سال است که در حال مبارزه هستیم و در گام اول طاغوت را از کشور بیرون کرده و در گام دوم آمریکا را از کشور بیرون راندیم و در گام سوم آمریکا را از منطقه خارج خواهیم کرد.

او گفت: امروز آمریکا و حامیان آن‌ها بیش از هرزمان دیگری در دنیا منزوی شده اند و به فضل خدا تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبری انقلاب را شکل خواهیم داد و در تمدن نوین اسلامی منطقه جایی برای آمریکا و اسراییل وجود ندارد.

او ادامه داد: خون حاج قاسم سلیمانی قیامت می‌کند و باعث می‌شود که تمام نیرو‌های استکباری و تکفیری از منطقه خارج شوند.

فاطمی نسب افزود: مردم بابصیرت و هوشیاری تمام، راه حاج قاسم و سایر شهدا را ادامه داده و دشمنان را که امروز به دنبال ایجاد تفرقه و ناامید کردن مردم از آینده نظام و انقلاب و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت هستند، شکست می‌دهند.

جانشین سپاه ناحیه سرپل ذهاب با تسلیت سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نمونه بارزی از سرباز ولایت بودن و شجاعت و بصیرت است که درمیدان مبارزه با تکفیری‌های داعشی قابل مشاهده است.

 پاسدار کاکایی افزود: راه حاج قاسم امروز به یک مکتب تبدیل شده و رهروان بسیاری دارد که به زودی انتقام سخت خون حاج قاسم را خواهند گرفت.

او گفت: امروز نیرو‌های مسلح کشور در اوج قدرت و آمادگی قراردارند و گوش به فرمان ولایت هستند تا آمریکای جنایتکار را به سزای عمل خود برسانند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.