خیری که ۵۰ سال است هزینه سوخت نیازمندان را پرداخت می‌کند

خیر قمی که پیش‌تر سوخت نفت نیازمندان را تأمین می‌کرد اکنون سال هاست پرداخت قبوض گاز مددجویان را تقبل کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از کمک فصلی یک خیر قمی برای پرداخت قبوض گاز مددجویان کمیته امداد استان قم خبر داد و گفت: خداوند ۵۰ سال است که به این فرد نیک اندیش توفیق گره گشایی از مشکلات مردم را عنایت کرده است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به این که این خیّر در سال‌های گذشته هزینه سوخت نفت نیازمندان را تأمین می‌کرد افزود: اکنون سال هاست که بخشی از هزینه قبوض گاز مددجویان کمیته امداد را به عهده گرفته است.

میره‌ای با اشاره به این که این خیر قمی از ابتدای امسال تاکنون سه مرحله برای این کار خیر کمک کرده است ،گفت: این خیّر قمی در آخرین کمک خود به کمیته امداد ۹۰۰ میلیون ریال کمک کرده است.

او افزود: این خیر نیکوکار که خواست نامش برده نشود هر سال پیش از عید نوروز کمک‌های قابل توجهی برای پوشاک نیازمندان انجام می‌دهد که بخش قابل توجه آن به مددجویان این نهاد اهدا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با تاکید بر این که مددجویان کمیته امداد از مشترکین پرمصرف نیستند خواستار کمک‌های بیشتر خیران برای تأمین هزینه آب و برق و گاز آن‌ها شد و افزود: برای انجام این کار خیر، شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ بانک ملت و ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ بانک ملی با کد شناسه ۹۳۴۳۱۶ در نظر گرفته شده است که مردم و خیران گرامی می‌توانند وجوه نقدی خود را به این حساب‌ها واریز کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار