فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری فردی که اقدام به شرارت و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی منطقه دهقان ویلا کرج می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس فوریت‌های پلیسی مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یکی از اراذل اوباش منطقه دهقان ویلا، بلافاصله ماموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: افزود: باحضور ماموران در محل درگیری مشخص شد که یکی از اوباش سابقه دار منطقه که سوی مراجع قضائی تحت تعقیب بود با حالت غیر عادی و در دست داشتن یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی و شکستن شیشه خودرو‌های پارک شده داخل خیابان می‌کند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی با بیان این که متهم دستگیر شده از اوباش سابقه دار منطقه بوده، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

او با بیان این که پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد افزود: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلفی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.