فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس با نام های لطیف و آسایشگاه ۱۴ در سمنان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین رونمایی از این دو کتاب گفت: سردار سلیمانی برای نظام ایران اسلامی و منطقه یک نعمت بزرگ بودند.

او با اشاره به ویژگی ولایت مداری شهید سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بودند و تمام توان خود را برای رفع دغدغه‌های ولایت به کار گرفته بودند.

سردار سلیمانی افزود: یکی از دغدغه‌های رهبری امروز انتقال مفاهیم انقلاب به نسل‌های جوان است که متاسفانه تا امروز به طور شایسته در این حوزه عمل نشده و باید تلاش‌ها بیشتر شود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان نیز گفت: باوجود شیوع کرونا در سال جاری تمام تلاش‌ها انجام شد تا تعداد تولید کتاب‌های متعدد نسبت به سال‌های گذشته کاهش نداشته باشد.

حسینی افزود: کتاب لطیف در خصوص خاطرات جانباز دوران دفاع مقدس ابوالفضل لطیف زاده و آسایشگاه ۱۴ خاطرات دکتر امیر احمدی از آزادگان دوران دفاع مقدس است که توسط دو هنرمند استان سمنان نوشته شده است.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: حوزه هنری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.