مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: اقتدار و شجاعت ۲ ویژگی مهم شهید سردار قاسم سلیمانی است و یک نابغه در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی بود.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های شهید سردار سلیمانی در حفظ امنیت کشور گفت: آرامش کنونی کشور را مدیون جان فشانی و از خود گذشتگی شهید سلیمانی در راه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی هستیم.

او در ادامه افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک نابغه در عرصه‌های مختلف سیاسی و نظامی بود که با جنگ علیه داعش حماسه‌ای بی نظیر خلق کرد.

معتوکی شهادت سردار قاسم سلیمانی و هم رزمانش را سندی دیگر از قساوت و خشونت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: راه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش ادامه خواهد داشت.

شهید حاج قاسم سلیمانی همان شهید پرآوازه و بلند همت ایرانی است که به دستان دشمنان به شهادت رسید و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی بدانند که با شهادت سردار سلیمانی و فخری زاده و امثال آن‌ها نمی‌تواند اتحاد و وحدت مردم ایران و مسلمانان را از بین ببرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.