آشناگر با تاکید بر ضرورت نگاه ملی به ایده های خلاقانه حمایتی کمیته امداداستان سمنان گفت: طرح شتابا توانمدی ایتام در بورس ایران، ایران همدل از ایده های نوآورانه کمیته امداد این استان است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ویدئو کنفرانس با سید مرتضی بخیتاری رئیس کمیته امداد، تصریح کرد: طرح شتابا برای اولین بار در استان سمنان به صورت پایلوت برای هزار یتیم تحت حمایت کلید خورد.

وی در ادامه  تصریح کرد: تا کنون برای ایتام استان سمنان کد بورسی اخذ شده و و برای خرید عرضه اولیه برای ایتام نیارمند مشارکت خیرین و حامیان  و حمایت این نهاد مقدس است.

استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت نگاه ملی به ایده های خلاقانه حمایتی کمیته امداداستان سمنان، تصریح کرد: طرح شتاباتوانمدی ایتام در بورس ایران، ایران همدل (توانمدی  ایتام با نیازسنجی) ،اجرای پنل های خورشدی  از ایده های نوآورانه کمیته امداد این استان  است که باید مورد حمایت قرار گیرد. 

آشناگر با بیان اینکه طرح پنل خورشیدی در استان سمنان برا ی مددجویان به ویژه در مناطق روستایی نیازمند حمایت بیشتری  است، تصریح کرد: در طری نوآروانه دیگر کمیته امداد استان سمنان دست به احصا نیازمندی ایتام در سرفصل های مختلف حمایتی کرده است.

استاندار سمنان تاکید کرد: مدیریت منابع کمک های مردمی ، کیفی سازی و آینده نگری با هدف توانمندی ایتام در نظر گرفته شود.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار