رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: نادیده گرفتن دستورالعمل های بهداشتی در شب یلدا افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در این شهرستان را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امیر بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان مهاباد در مقایسه با چند روز گذشته از ۱۵ نفر به ۲۲ نفر رسیده است.

بهزاد افزود: درحال حاضر ۲۲ بیمار در بخش کرونای بیمارستان مهاباد بستری هستند که از این تعداد ۱۱ مورد مثبت و ۱۱ مورد دیگر مشکوک به ابتلا هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: احتمال می‌رود این افزایش ناشی از دورهمی‌های شب یلدا باشد که در سطح استان و شهرستان خود را نشان داده است، ولی باید چند روزی صبر کرد تا دقیقا مشخص شود که این افزایش مبتلایان مقطعی است و یا ادامه خواهد داشت.

او مجموع کل مبتلایان به کرونا در این شهرستان را از ابتدای شیوع تا امروز ۶ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: شمار فوتی‌های شهرستان همچنان ۳۰۳ نفر بوده که از این تعداد ۱۰ نفر ساکن شهر‌های دیگر کشور بوده‌اند، اما بدلیل اینکه محل تولد آن‌ها مهاباد بوده، به آمار این شهرستان اضافه شده‌اند.

بهزاد از شهروندان خواست همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.