رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جوانان درس اخلاق و از خودگذشتگی را از شهدا الگو بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار فرهنگ دوست رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در تلاشیم با برگزاری دومین کنگره چهار هزار شهید استان با استعانت از شهدا برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به جامعه و ایجاد روحیه و امید در میان مردم اقداماتی صورت گیرد.

او افزود: به این ترتیب انجام ۴۰ خدمت در حوزه‌های مختلف معنوی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی به نام هر شهید در دستور کار قرار گرفت.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: اهدای ۴۰ هزار کلام الله مجید بین دانشگاه‌ها و مدارس، ختم چهار میلیون صلوات به نیت ریشه کن شدن ویروس کرونا، ۴۰ هزار خون و پلاسما و ۴۰ هزار کتاب به مناسبت دفاع مقدس اهدا خواهد شد.

سردار فرهنگ دوست ادامه داد: چهار هزار دیدار با خانواده شهدا، چهار هزار دیدار با خانواده رزمندگان و ایثارگران، توزیع چهار هزار بسته معیشتی، چاپ ۴۰ عنوان کتاب برای شهدا، اعطای چهار هزار وام معیشتی، تحقق ۴۰۰ ازدواج آسان، آزاد سازی ۴۰ زندانی، بهسازی چهار هزار متر مناطق مسکونی و غیره بخشی از خدماتی است که در این زمینه انجام شده است. امید است به واسطه مقام والای شهدا جامعه اسلامی ایران از آفت دشمنان اسلام و نیز ویروس منحوس کرونا حفظ شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید از شهدا به جای اسطوره‌های دست نیافتنی، اسوه‌های ایثار و از خودگذشتگی برای نسل جوان ساخت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.