سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت:علاقه‌مندان تا ۳۰ دی فرصت دارند آثار خود در رشته‌های هنر‌های تجسمی را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی شیرمحمدی، سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برگزاری جشنواره «نماز در آینه فرهنگ و هنر» در این استان، گفت: این جشنواره ملی با محوریت هنر‌های تجسمی و خوشنویسی به صورت مجازی برگزار می‌شود که فراخوان آن در آذرماه منتشر شد.

او افزود: هنرمندان در رشته‌های هنر‌های تجسمی شامل نقاشی، تصویرسازی و پوستر و بخش خوشنویسی نیز شامل خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، خط نسخ و ثلث به رقابت با هم می‌پردازند.

سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه هنرمندان زیر ۴۵ سال سن برگزار می‌شود، ادامه داد: ۳۰ دی آخرین مهلت ارسال آثار است و ۱۲ بهمن نیز جشنواره به صورت آنلاین برگزار شده و نتایج اعلام خواهد شد.

شیرمحمدی بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به‌کارگیری ابزار‌های هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز از اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.