کریمیان گفت: قطعاً حضور مردم در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها و آرامستان‌ها در سایه عدم رعایت نکات بهداشتی، موجب نگرانی است و باعث شیوع دوباره بیماری کرونا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا ، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شایسته مسئولان و دست‌اندرکاران استانی در جهت کنترل بیماری کرونا و همکاری و همدلی در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان ، گفت: خوشبختانه در حال حاضر موارد ابتلا ، بستری و فوتی در استان روند کاهشی دارد و در این راستا ، اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش ارزنده‌ای را ایفا نموده است.

او ادامه داد: قطعاً حضور مردم در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها و آرامستان‌ها در سایه عدم رعایت نکات بهداشتی ، موجب نگرانی است و باعث شیوع دوباره بیماری کرونا خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: با کاهش آمار‌ها نباید فکر کنیم که شیوع بیماری کرونا به پایان رسیده بلکه همه باید از این روند کاهشی آمار‌ها مراقبت کنیم و امیدواریم مردم در این زمینه بالاترین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را به نمایش بگذارند.

او ادامه داد: روند کاهش آمار فوتی‌ها در روز‌های اخیر باعث شد که وزارت بهداشت از تلاش‌ها و خدمات شایسته دانشگاه علوم پزشکی در این راستا تقدیر نماید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.