کاهش آلاینده‌های جوی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش آلاینده‌های جوی در خراسان رضوی با فعالیت سامانه بارشی خفیف در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر فردا تا ظهر روز چهارشنبه سامانه بارشی پراکنده در  خراسان رضوی فعال می‌شود که بارش‌های آن بیشتر به صورت برف پراکنده همراه با افزایش ابر، وزش باد و کاهش دمای هوا بیشتر در نواحی شمالی و برخی مناطق مرکزی  خراسان رضوی رخ می‌دهد.

او افزود: وضعیت پایدار هوا در خراسان رضوی تا عصر فردا ادامه دارد و در این مدت شاخص کیفیت هوای مشهد در وضعیت ناسالم باقی می‌ماند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۶ تا هشت درجه‌ای دمای هوا در استان خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس بود که امروز تغییر محسوسی ندارد و فردا سه درجه کاهش می‌یابد.

آهنگرزاده بیان کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد چهار درجه زیر صفر بود که در شب‌های آینده یک تا دو درجه سردتر خواهد شد.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه زیر صفر و کلات با بیشینه دمای هوای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستانهای تربت‌جام، فریمان و سبزوار با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.