۱۲۰ درصد درآمد مالیاتی مازندران محقق شد

۱۲۰ درصد درآمد مالیاتی سال ۹۹ مازندران،تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران، تحقق درآمد مالیاتی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: دو هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان برای سال ۹۹ مصوب شد که تاکنون ۱۲۰ درصد آن تحقق یافته است.

او افزود:طرح‌هایی با موضوع آب، پساب و راه را در اولویت هدف گذاری ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: طرح‌های پساب تصفیه خانه نکا، بهشهر و گلوگاه، طرح لجن فاضلاب بابل و ساری و تکمیل سد هراز با توان جمع آوری ۶۰۰ میلیون متر مکعب روان آب از جمله طرح‌های اولویت دار استان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: دولت امسال در مجموع یک هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری اختصاص داده است و این طرح برای تکمیل و بهره برداری مشکل بودجه‌ای ندارد.

غلامی راد با اشاره به شمار پروژه‌های نیمه کاره از جمله طرح‌های ورزشی نور، چالوس ، افزود: جنبشی از ساخت و تکمیل ورزشگاه‌ها در استان در دست اجرا است.

رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران از تزریق ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای ورزشگاه شهید وطنی خبر داد و گفت: برای ورزشگاه دوقلو و شش هزار نفری ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.