مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: تکمیل و بهره برداری ۱۷۶ واحد مسکونی با همکاری قرارگاه امام علی (ع) در بندر امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشستی با هدف بررسی آخرین وضعیت مسکن مددجویان کمیته امداد این شهر و آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی‌های اخیر با حضور سمیه محیط سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) و سردار اباذری فرمانده قرارگاه امام علی (ع) در این شهر برگزار شد.

او افزود: در این نشست مشترک تکمیل و بهره برداری پروژه ۱۷۶ واحدی با همکاری قرارگاه امام علی (ع) بندر امام، پیگیری احداث مسکن برای مددجویان این شهر با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی و تامین لوازم ضروری زندگی برای خانوار‌های تحت پوشش آسیب دیده از آبگرفتگی‌های اخیر در دستورکار قرار گرفت.

تکمیل ۱۷۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بندر امام

بارش شدید و بی سابقه باران در آذرماه امسال سبب آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان‌های اهواز، کارون، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و تحمیل خسارت زیادی به خانه‌ها به ویژه محل سکونت مددجویان کمیته امداد بندر امام شد و امدادرسانی به آسیب دیدگان به همت گروه‌های جهادی و مردمی، سازمان‌ها و شرکت‌ها صورت گرفت.

تکمیل ۱۷۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بندر امام

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.