هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران با پیروزی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و سایپای تهران برابر حریفان خود آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با ۶ دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه و در سالن فدراسیون، تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان رحمان محمدی‌راد ۳ بر یک نماینده گنبد را از پیش رو برداشتند تا علاوه بر جبران شکست دور رفت، سیزدهمین برد خود در لیگ برتر ۹۹ را جشن بگیرند و به صورت موقت در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گیرند.

شهرداری گنبد در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ‌رغم نمایشی زیبا از والیبال به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب سپاهان شد تا تعداد ناکامی‌های این تیم ۲ رقمی شود.

محمدرضا درفش کاویان و هادی تیموری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۱۲۵ دقیقه طول کشید. شهباز صدری و اسماعیل صباغ هم با عنوان ناظران فنی و داوری، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در ست دوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در دیگر مسابقه هم‌زمان و در خانه والیبال تهران تیم سایپای تهران میزبان خاتم اردکان بود که نارنجی پوشان ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند و یازدهمین برد خود را جشن گرفتند.

شاگردان ناصر شهنازی در ۳ ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ خاتم اردکان را از پیش رو برداشتند تا نماینده اردکان دوازدهمین شکست فصل خود را تجربه کند و با ۴ برد و ۱۴ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی باقی بماند.

احمد سرمست، حامد آقابراری، احمد دامغانی‌نژاد و امیر صداقت به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند که به مدت ۹۸ دقیقه طول کشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار