شهبازی گفت: امروز کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به عنوان ویترین نیروی انتظامی تلاش‌های مضاعفی می‌کنند و بعضی از مشکلات در همین کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها قابل حل شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات استان ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: امروز کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به عنوان ویترین نیروی انتظامی تلاش‌های مضاعفی می‌کنند و خدا را شکر بعضی از مشکلات مردم در همین کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها قبل از ورود به چرخه قضائی قابل حل شدن است.

او با قدردانی از معاونت اجتماعی و همچنین فرمانده جدید انتظامی استان ایلام ، اظهار کرد: در روز‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه برخورد با آسیب‌های اجتماعی انجام و امید‌ها برای برخورد با اراذل و اوباش زنده شده است.

شهبازی مطرح کرد: پلیس در استان ایلام با کمترین هزینه توانسته است امنیت و آرامش و احساس آن را در جامعه به خوبی تقویت و از آن حراست کند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام مطرح کرد: رتبه برتر استان ایلام در کشور به لحاظ امنیت، علاوه بر تلاش شبانه روزی پلیس به همکاری خوب مردم و رسانه‌ها که سهم عظیمی در برقراری و ثبات آن دارند بر می‌گردد.

او با بیان اینکه رسانه، پیوست موفقیت‌ها خواهد بود ، افزود: رسانه‌های استان این آمادگی را دارند تا در راستای تحقق امنیت و آرامش پایدار پلیس را همراهی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.