حماد سامری با تشریح وضعیت بازی با شهرداری گرگان گفت: ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و تمام تلاشمان را برای انجام یک بازی خوب و باکیفیت به کار خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال  پالایش نفت آبادان  با اعلام خبر جذب بنیل کوچویی به عنوان بازیکن پست دو و سه این تیم گفت:  ما امیدوار بودیم عدنان دورقی بعد از گذشت سه ماه کارت معافیت خود را دریافت کند و به تیم ملحق شود اما این اتفاق نیفتاد.

او افزود: به واسطه مصدومیت‌های بازیکنان دیگر تیم بیش از این نمی توانستیم منتظر این بازیکن خوب و شایسته باشیم به ناچار مجبور شدیم که عدنان را از لیست خارج کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال  پالایش نفت آبادان تصریح کرد: خوشبختانه اشکان خلیل نژاد و بنیل کوچویی به تیم اضافه شده اند و امیدوارم در روزهای آینده هم آرن داوودی به تیم ملحق شود تا ما برای اولین بار در طول فصل یک بار تیم را به صورت کامل در اختیار داشته باشیم.

سامری گفت: در بازی های گذشته مصدومیت‌های زیاد بازیکنان به تیم ما ضربه زده بود، اما بسیار امیدوارم که با این شرایط به وجود آمده برای انجام سه دیدار مهم و حساس آینده که اولی آن مقابل شهرداری گرگان است  برای نخستین بار تمام بازیکنان تیم را در اختیار داشته باشیم.

او با تشریح وضعیت بازی با تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و تمام تلاشمان را برای انجام یک بازی خوب و باکیفیت به کار خواهیم برد.

سامری افزود: قطعاً این یکی از دیدارهای حساس ما در دور رفت خواهد بود، قول می‌دهیم که تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه ایده‌آل به کار ببریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.