مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۸۶۴ فقره کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان امسال صادر شده است.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۶ هزار و ۸۶۴ فقره کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری این استان امسال صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال با ۶ هزار و ۷۴۵ فقره رشد ۲ درصدی داشته است.

او با بیان اینکه هم‌اینک چهار مرکز تخصصی طب کار در سیستان و بلوچستان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری زیر نظر این اداره‌کل مشغول به فعالیت هستند، اظهارداشت: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون و چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

او افزود: اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم‌اینک هشت هزار و ۶۹۱ راننده باری و ۲ هزار و ۵۹۰ راننده بخش حمل و نقل مسافری استان در حوزه این اداره‌کل مشغول خدمات رسانی به هم استانی‌های گرامی هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار