فرمانده انتظامی قم عنوان کرد:

دستگیری کلاهبرداران ۲۱۵ میلیارد ریالی فرش در قم

سردار میرفیضی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان چهار تَن که با خرید فرش‌های دستباف و ماشینی ابریشم ۲۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی قم گفت: در پی طرح شکایت تعدادی از فروشندگان بازار فرش قم مشخص شد ۲ تَن پس از جلب اعتماد افراد با ارائه چک‌های بلامحل اقدام به خرید فرش‌های ابریشم دستباف و ماشینی گران قیمت به ارزش ۲۱۵ میلیارد ریال کرده و متواری شدند.

سردار میرفیضی افزود: این موضوع با توجه به حساسیت آن، بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: متهمان که در یک دفتر اجاره‌ای در تهران فعالیت می‌کردند پس از این کلاهبرداری محل مذکور را تخلیه کرده و متواری شده بودند.

سردار میرفیضی افزود: در ادامه با تلاش شبانه روزی و انجام اقدام‌های لازم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی قم، مخفیگاه متهم اصلی و سه تَن از همدستانش شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار میرفیضی عنوان کرد: متهمان سپس به پلیس آگاهی استان منتقل و در مواجهه با کارآگاهان به جرم خود اعتراف کردند که سرانجام به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار