در مراسمی از کشتی گیران عنواندار شهرری تجلیل و قدردانی شد.

سوریان: بالاخره پس از سال‌ها حال ما را هم پرسیدندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به همت اداره ورزش و هیئت کشتی ری و مهدی سلگی از پیشکسوتان کشتی شهرری مراسمی جهت تقدیر از سه قهرمان ارزنده شهرری (مهدی شربیانی عنواندار  کشتی فرنگی آسیا و بازی های آسیایی، مهدی سبزعلی دارنده مدال طلای سنگین وزن بازی‌های آسیایی و محسن سوریان قهرمان کشتی فرنگی امید‌های جهان) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور عبداله عزیزی رئیس هیئت کشتی استان تهران و یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری برگزار شد، محسن سوریان دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امید‌های جهان ضمن تشکر از هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان شهرری گفت: بعد از ۲۵ سال بالاخره مسئولین ورزش شهرری حالم را پرسیدند و تشکر می‌کنم از این کادری که روی کار آمده و به فکر قهرمانان خودش است.

مهدی سبزعلی تنها طلایی بازی‌های آسیایی بانکوک نیز گفت: شهرری دارای پتانسیل بالایی در قهرمان پروری می باشد و جا دارد که تشکر ویژه‌ای از مسئولین اداره ورزش و هیئت کشتی داشته باشم.

مهدی شربیانی نایب قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی دوحه نیز در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از مسئولین اداره ورزش و هیئت کشتی، کشتی شهر ری را با داشتن دو مدال طلای المپیک بسیار مقتدر دانست و آینده خوبی را برای جوانان و نوجوانان کشتی شهرری آرزو کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ دی ۱۳۹۹
دوست داریم جناب سوریان عزیز
آخرین اخبار