فردی که در پوشش آپاراتی اقدام به خرید و فروش انواع لاستیک‌های فاقد کد ثبتی می کرد،در بابل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه احتکار کالا در شرایط حساس اقتصادی کشور که اکثر اقشار جامعه درگیر مشکلات اقتصادی شده اند و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لاستیک در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان دریافتند، فردی در پوشش آپاراتی اقدام به خرید و فروش انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی فاقد کد ثبتی می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: با شناسایی انبار و با هماهنگی قضائی تیمی متشکل از بازرسان سازمان صمت استان و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی از محل بازرسی که در نتیجه موفق به کشف ۲۳۰ حلقه انواع لاستیک ایرانی و خارجی مربوط به شرکت‌های مختلف شدند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۵ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این ارتباط متهم به احتکار دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.