استاندار کرمان به بیان فضائل و ویژگی‌های وجودی سردار سلیمانی پرداخت و گفت: امروز می‌توان بهترین کلید واژه‌ها را از گفتمان شهید سلیمانی استخراج کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گردهمایی مدافعان سلامت ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله، رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان، خانواده های سرداران شهید سلیمانی و پورجعفری و دیگر مسئولان استان در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان در حال برگزاری است.

علی زینی وند، استاندار کرمان در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا، به شیوع بیماری کرونا در استان و کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد: این بیماری به زودی زود ریشه کن شود.

او از همه دست اندرکاران حوزه سلامت، روسا و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر استان تشکر و قدردانی کرد.

زینی وند بیان داشت: به نمایندگی از مردم کرمان، تمام قد در برابر این عزیزان می‌ایستیم و تعظیم می‌کنیم و به روح پاک شهدای مدافع سلامت که نامشان در زمره شهدای انقلاب ماندگار خواهد بود، سلام و درود  می فرستیم.

او در بخش دیگری از سخنانش از حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در کرمان قدردانی کرد.

استاندار کرمان ضمن تشکر ویژه از برگزارکنندگان مراسم‌ و آیین های باشکوه تحت عنوان هفته مقاومت در استان کرمان، گفت: امروز نگاه دنیا به این استان است که هم زادگاه سردار سلیمانی است و هم وی بیشترین مراوده را با مردم این استان داشته و از سوی دیگر همه اقشار و قریب به اتفاق مردم از نزدیک با این شهید والامقام آشنا بوده اند و از وی خاطره دارند.

 زینی وند افزود: در تشکیل و پایه گذاری مکتب شهید سلیمانی در استان با محوریت امام جمعه، کار‌های خوبی طی یک سال گذشته صورت گرفته است و بدین منظور هفته‌ای تحت عنوان هفته مقاومت نامگذاری شد.

 او به بیان فضائل و ویژگی های وجودی سردار سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: شهید سلیمانی به عنوان یک فرد مطرح نیست، بلکه زوایایی دارد، او از روستای محروم به اوج شهرت و قدرت رسید و امروز می توان بهترین کلید واژه‌ها را در گفتمان شهید سلیمانی استخراج کرد.

زینی وند با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی ولایت مدار بودند، افزود: امروز همه مسئولان بدون گرایش شخصی، مکتب شهید سلیمانی را گردآوری می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار