مشکلات واحد‌های صنعتی واقع در حریم شهر تبریز پیگیری می‌شود

شهردار تبریز گفت: تلاش داریم با پیگیری‌های لازم مشکلات موجود واحد‌های صنعتی واقع در حریم شهر تبریز را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردار تبریز در بازدید از واحد‌های صنعتی جنوب غرب تبریز با بیان اینکه این بازدید به درخواست اهالی محل صورت گرفت گفت:تلاش داریم با بازدید از مناطق مختلف شهر به صورت حضوری نیازسنجی و تمهیدات لازم را برای لحاظ در بودجه سال ۱۴۰۰ اتخاذ کنیم.

اوافزود: در بازدید امروز که با حضور صادق زاده و اندیش از اعضای کمیسیون عمران شورای شهر انجام شد مشکلات برخی از واحد‌های واقع در حوزه منطقه ۷ بررسی و اخذ شد و موارد در بودجه سال آینده مدنظر قرار خواهد گرفت.

 اوبا اشاره به مشکلات واحد‌های صنعتی غرب تبریز گفت: دسترسی‌ها و راه‌های موجود در این مناطق نیاز به رسیدگی دارد و امیدواریم با تکمیل و بهسازی آن‌ها اشتغال زایی بیشتر و رونق تولید در این منطقه، که یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است اتفاق بیفتد.

شهردار تبریز مشکل اساسی واحد‌های صنعتی را نداشتن مالکیت و سند عنوان کرد و گفت: ابتدا باید کاربری‌ها و اسناد این واحد‌ها در کارگروه امور زیربنایی مرتفع شود تا بتوانیم خدماتی مانند حفاری یا پروانه احداث به مالکان ارائه کنیم. هرچند برخی از واحد‌ها نیز در سال‌های گذشته احداث شده‌اند که مشکلات آن‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شهین باهرادامه داد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم، در آینده نزدیک در جلسه کارگروه امور زیربنایی این موضوعات مطرح و بررسی می‌شود.

او گفت: مسائل و مشکلات این واحد‌ها و مناطق باید سریع حل و فصل شود، نه اینکه منتظر بمانیم واحد‌های غیر مجاز روز به روز بیشتر شوند و سپس برای آن‌ها قانون وضع کنیم.

اوافزود:مشکل اسناد واحد‌های صنعتی که در داخل حریم شهر تبریز واقع است،از طریق کمیسیون ماده ۵ و آن تعداد که خارج از حریم می‌باشد در کارگروه امور زیربنایی مطرح و باید در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.