فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: وظیفه مسئولان و سایر آحاد جامعه است تا با اتحاد و همبستگی راه و آرمان‌های امام راحل و شهدا را ادامه داده و انقلاب را به سرمنزل مقصود و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) برسانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربتحیدریه در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بخش رخ گفت: همه ما باید برای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا تلاش کنیم، زیرا آن‌ها گوهر‌های گرانبهای ایران اسلامی هستند.

او افزود: با نشان دادن راه و رسم شهدا می‌توان جوانان عزیز را در مسیر شهدا هدایت کرد تا ببینند در هشت سال دفاع مقدس برای این خاک عزیز چه کسانی دفاع کردند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه ادامه داد: شهداء سند افتخار و غیور مردان میهن اسلامی هستند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری ومقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

ناصری موحد بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رشادت طلبی‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برابر ظلم و استبداد ایستادگی کردند و شهدا به خوبی در برابر زورگویی‌های ابر قدرت‌های جهانی مقاومت و از خودگذشتگی نشان دادند و توانستند استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آورند.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.