رئیس گروه «پسران مغرور» آمریکا به دلیل اعمال خشونت در تظاهرات انتخاباتی ماه گذشته که در حمایت از ترامپ صورت گرفت دستگیر شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، رئیس گروه «پسران مغرور»  به دلیل آتش زدن پرچم جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» در جریان اعتراضات خشونت آمیز انتخاباتی ماه گذشته روز گذشته دستگیر شد.

انریکه تاریو، ۳۶ ساله، به دلیل فراهم سازی شرایط برای تظاهرات علیه نتایج انتخابات و معرفی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آینده این کشور از سوی قانون گذاران، بازداشت شد.

تاریو، به تخریب اموال یک کلیسای متعلق به شهروندان آفریقایی آمریکایی تبار در جریان تظاهرات ماه گذشته در حمایت از ترامپ متهم  شد. وی و همراهانش در جریان اعتراضات خشونت آمیز در ۱۲ دسامبر، پرچم جنبش «زندگی سیاهان مهم است» را به آتش کشیدند.

پلیس اعلام کرد: وی در هنگام دستگیری به داشتن دو اسلحه غیرقانونی نیز متهم شد.

رهبر کلیسای متعلق به سیاه پوستان، در تشکیل پرونده گفت: رفتار پسران مغرور در واشنگتن دی سی، در ۱۲ دسامبر سال ۲۰۲۰، به یک فصل جدید و خطرناک در تاریخ طولانی و وحشتناک خشونت اوباش سفید پوست تبدیل شد که عبادتگاه  سیاهان  را هدف قرار دهند.

پلیس واشنگتن گفت: نگران خشونت احتمالی، به ویژه از سوی گروه‌هایی مانند پسران مغرور در تظاهرات احتمالی حامیان ترامپ در روزهای آینده هستیم و با هرکسی که سلاح گرم داشته باشد برخورد خواهیم کرد.

گروه پسران مغرور از آمادگی خود برای حضور در تظاهرات ششم ژانویه در حمایت از ترامپ خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۶ دی ۱۳۹۹
انشاالا هرج ومرج وبه دنبال ان تجریه u.s.A .
آخرین اخبار