رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: به منظور حمایت از توسعه صادرات، سازمان توسعه تجارت ایران بسته حمایت از توسعه صادرات کالای غیرنفتی سال ۹۹ در استان را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمداریزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره ابلاغیه سازمان توسعه تجارت ایران در مورد  بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی، گفت: این بسته شامل پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی در حوزه اعتبارات صادراتی، کمک هزینه ثبت جهانی برند، پرداخت بخشی از هزینه‌های زیرساخت‌های صادراتی، کمک هزینه اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و حضور در نمایشگاه‌ها و حمایت از فعالیت‌های تبلیغاتی در بازار‌های صادراتی است.

او افزود: کلیه تشکل‌ها و صادرکنندگان بخش خصوصی که طرح‌های توجیهی و اسناد مثبت صادراتی در زمینه‌های فوق را دارا هستند می‌توانند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ارائه مدارک و مستندات از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.

انواع کاشی و سرامیک، محصولات فولادی، هیدرو کربن، انواع سیم و کابل، انواع لوله و پروفیل، انواع نایلون و کیسه فریزر، پسته و مغز پسته، ظروف شیشه ای، اکسید مولیبدن و فرومولیبدن، شیشه ساختمانی و روفرشی عمده کالاهای صادراتی از استان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.