رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر از تعطیلی ۲ بخش مراقبت از بیماران کرونایی در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تربتی رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر با اشاره به اختصاص ۳ بخش از بیمارستان باقرالعلوم اهر به بیماران کرونایی از زمان شیوع این ویروس منحوس گفت: با کاهش تعداد بستری بیماران کرونایی ۲ بخش مراقبت از بیماران کرونایی بیمارستان باقرالعلوم اهر تعطیل شد.

او گفت: در حال حاضر ۳۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت از بیماران کرونایی بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری هستند و از این تعداد ۱۶ بیمار بدحال کرونایی در بخش‌های ویژه بیمارستان تحت درمان هستند.

 تربتی از کاهش ۶۰ درصدی آمار بستری بیماران کرونایی دی‌ماه در مقایسه با آذرماه در بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد و افزود: آمار جان‌باختگان کرونایی شهرستان اهر در آذرماه نسبت به آبان‌ماه ۴۰ درصد کاهش یافته است و مقایسه آماری جان‌باختگان کرونایی دی‌ماه در مقایسه با آذرماه نیز کاهش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: در صورت تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف می‌توان ریشه‌کنی ویروس کرونا را در شهرستان اهر شاهد بود  اما اگر اصول بهداشتی رعایت نشود احتمال بازگشایی بخش‌های کرونایی بیمارستان باقرالعلوم اهر دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.