مسئول امور مساجد شهرستان ملایر از توزیع ۲۹۰ بسته حمایتی به همت امور مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان ملایر بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم گودرزی مسئول امور مساجد شهرستان ملایر گفت: ۲۹۰ بسته حمایتی به همت امور مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان ملایر بین نیازمندان توزیع شد.

او گفت: ارزش تقریبی این بسته‌ها  ۵۵۰ میلیون ریال است.

مسئول امور مساجد شهرستان ملایر بیان کرد: این طرح با عنوان طرح قربانی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) تحت عنوان " طرح قربانی جمادی الاول " همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر اجرایی شد.

گودرزی در ادامه با اشاره به فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی هنری در شهر در شهرستان ملایر، گفت: از این تعداد ۴۰ کانون کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد روستایی و ۳۳ کانون شهری هستند.

او با اشاره به بسیج فعالان کانون‌های مساجد برای کمک به مردم و مقابله با ویروس کرونا، افزود: تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری فعال مساجد شهرستان ملایر برای مقابله با ویروس کرونا به صورت خودجوش و جهادی در کنار دیگر نهاد‌های انقلابی و جهادی برای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس کرونا تلاش خود را داشته اند.

مسئول کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد ملایر با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری ملایر در ایام مقابله با کرونا فعالیت‌های خوبی داشته، گفت: این اقدامات در حوزه کمک‌های مومنانه و ضد عفونی معابر و تهیه ماسک بوده است.

گودرزی گفت: این کمک‌ها با همت اعضای کانون ها مشارکت و همراهی خیرین و ...، بوده که بسیاری از این کانون‌ها فعالیت‌های خود را همچنان ادامه می‌دهند.

او با بیان اینکه بسیاری از این کانون‌ها فعالیت‌های خود را در فضای مجازی دنبال می کنند: با توجه به شیوع کرونا فعالیت‌های حضوری کانون‌ها این روز‌ها تعطیل شده، اما به همت مدیران کانون‌ها برخی فعالیت‌ها در فضای مجازی همچنان در حال انجام است.

پایان پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.