سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی باعث ایجاد وحدت در جهان اسلام شد.

سردار سلیمانی، عامل وحدت جهان اسلامبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اهدای کمک‌های مومنانه جامعه کارگری و کارفرمایی در قالب بسته‌های معیشتی و جهیزیه آماده که صبح امروز سه‌شنبه در محل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: این شهادت‌ها شما رهروان راه امام خمینی و امام خامنه‌ای را بر این داشته تا با برگزاری چنین مراسم‌هایی تجدید بیعت کنید.

وی افزود: اگر ما به تحولات ۲۵۰ سال گذشته جهان اسلام نگاه کنیم، دخالت جهان سلطه، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها جز غارت منابع و ثروت‌های کشور‌های مسلمان، اتفاق خوشایندی را مشاهده نمی‌کنیم.

سردار سلیمانی گفت: جعل یک رژیم کودک‌کش ستمگر به نام رژیم صهیونیستی برجسته‌ترین نقطه این تحول است و با پیروزی انقلاب اسلامی این مسأله متفاوت شد و تا عمق جان این ملت فرهنگ عاشورا نفوذ کرده و این یک حادثه تاریخی در جهان اسلام است و به همین دلیل نظام سلطه با تمام توان در مقابل این نظام و ملت به میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتخارآفرینی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، گفت: این مسأله بخشی از تلاش‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی گفت: نقش شهید سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت بی‌نظیر و بی بدیل است. برجسته‌ترین صفحات این نبرد، نبرد‌هایی است که در جنگ ۳۳روزه با رژیم صهیونسیتی تبلور یافت. در گذشته ائتلاف کشور‌های عربی معروف به جنگ ۶ روزه با شکست مواجه شد و رژیم صهیونیستی تنها شش روز زمان لازم داشت تا ارتش‌های عربی را منهدم کند و شما دیدید در جنگ ۳۳روزه چطور ایستادند و از یونان سریعاً با یک کانال هوایی مهمات وارد اسرائیل کردند.


بیشتر بخوانید

سردار سلیمانی صاحب مرگ اختیاری شده بود


سردار سلیمانی با بیان اینکه از این تاریخ دیگر رژیم صهیونیستی سالگرد جنگ‌های ۱۹۶۷ را دیگر جشن نگرفت، افزود: رهبر انقلاب در همین راستا فرموده بودند که ۲۵ سال آینده رژیم صهیونسیتی وجود ندارد؛ پایان نقش‌آفرینی رژیم صهیونسیتی نزدیک است و اقدامات اخیر در کشور‌های عربی هم دست و پا زدن‌های آخر این رژیم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه داعش در برهه‌ای توانسته بود ۸۰ درصد خاک سوریه را تصرف کند، گفت: شرایط فراهم شده بود که رئیس جمهور سوریه هم کشورش را ترک کند، اما فرستاده سردار سلیمانی شبانه به سوریه می‌رود و می‌گوید پنج هزار نیروی مردمی در کشور شما آموزش دیده‌اند؛ به این‌ها سلاح و مهمات بدهید و با دستور بشار اسد سه هزار نفر سلاح می‌گیرند و از همان لحظه محاصره شکسته می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که شمال عراق مورد تاخت و تاز داعش قرار گرفت، حاج قاسم به کرد‌های عراق پیام داد که امشب را مقاومت کنید، فردا ما به شما ملحق خواهیم شد و حاج قاسم عزیز، بغداد را هم از یک سقوط حتمی نجات داد. دشمن نه‌تن‌ها به دنبال تفرقه‌افکنی بین ملت‌های مسلمان، بلکه به دنبال تجزیه تمام کشور‌های اسلامی بود و حاج قاسم عزیز این توطئه را از بین برد و باعث ایجاد وحدت در جهان اسلام شد و امروز بدون هیچ مشکلی در حرم حضرت زینب (س) مراسم برگزار می‌شود و مردم از سراسر دنیا به زیارت می‌روند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بدون تردید سردار دل‌ها یک رزمنده تنها نبود، بلکه یک مصلح بزرگ جهانی بود، ادامه داد: غربی‌ها یک توطئه بزرگ برای جهان اسلام طراحی کرده بودند و شهید سلیمانی توطئه‌ها را خنثی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هر آنچه که ما در دستورات اسلام و مذهب تشیع شنیده و خوانده بودیم در وجود این شهید عزیز دیده شد. باید تلاش کنیم در همه زوایای زندگی و نقش‌آفرینی از شخصیت این شهید بزرگوار در مقابل چشمان خود بیشترین بهره را ببریم.

سردار سلیمانی گفت: راهبرد فشار حداکثری نظام سلطه که سردمدار آن ترامپ بود با شکست مواجه شد و وقتی در چارچوب مکتب مقاومت عمل کنیم، موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آید. هر کسی در آمریکا سر کار بیاید، اجراکننده یک پروژه است و برای ما فرقی ندارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رمحمد
۱۸:۲۶ ۱۶ دی ۱۳۹۹
تنهایی گفتی
آخرین اخبار