فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در ایلام

سرهنگ القاصی مهر از رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در یکی از محله‌های شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضائی مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی توسط فردی سود جو ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام قرار گرفت .

او اظهار کرد: با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد ، مدارک و مستندات لازم ، مشخص شد این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در یکی از محله‌های شهر ایلام اقدام کرده است .

 القاصی مهر با بیان اینکه با همکاری یگان حفاظت مسکن و شهرسازی و هماهنگی مقام قضائی، متهم شناسایی و دستگیر شد ، ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و حضور کارشناسان مربوطه ، از این زمین رفع تصرف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین رفع تصرف شده توسط کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، مطرح کرد: در این خصوص یک نفر متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.