معاون استاندار بوشهر گفت: ثبت شناور‌های بی هویت از جمله مطالبه‌های جامعه صیادی است و اداره کل بنادر و دریانوردی استان مسئولیت ثبت این شناور‌ها را برعهده گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهار هزار شناور ثبت نشده و یا به نوعی بی هویت در این استان وجود دارد که همواره باعث بروز مشکلاتی برای جامعه صیادی شده اند.

او افزود: ثبت شناور‌های بی هویت از جمله مطالبه‌های جامعه صیادی است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان مسئولیت ثبت این گروه از شناور‌ها را برعهده گرفته است و این اداره کل باید برای شناسایی و دادن کد شناسایی به این گروه از شناور‌ها اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: به تدریج با مراجعه مالکان این شناور‌ها به اتحادیه صیادی استان فهرستی از آنان تهیه می‌شود و این فهرست پس از تائید فرمانداران شهر‌های بندری به سازمان بنادر و دریانوردی ارجاع می‌شود.

ایرانی عنوان کرد: بر این اساس درمرحله نخست در فرصت سه ماه تا سال ۱۴۰۰ تعدادی از شناور‌ها شناسایی و ثبت و تردد آن‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌شود و شناسایی بقیه نیز به مرور انجام می‌گیرد.

بازی‌های شاهین و پارس از شبکه استانی زنده پخش می‌شود

او گفت: با هماهنگی صورت گرفته از این پس بازی‌های تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر از جمله تیم‌های لیگ دسته یک استان از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: از یک سو، به علت ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی کرونایی امکان حضور در ورزشگاه‌ها وجود ندارد از سوی دیگر صدا و سیما نیز براساس ضوابط در خصوص پخش زنده رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک با محدودیت‌هایی روبه رو است که با هماهنگی صورت گرفته و همکاری صدا و سیما و حمایت منطقه ویژه اقتصادی پارس، از این پس بازی‌های تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صورت مستقیم و زنده از شبکه استانی بوشهر پوشش داده می‌شود.

ایرانی ادامه داد: همچنین بازی‌های تیم شاهین شهرداری بوشهر که در مرکز استان انجام می‌شود نیز به صورت زنده پوشش داده و از شبکه استانی پخش می‌شود.

او عنوان کرد: تلاش می‌شود با برطرف شدن مشکلات پیش روی تیم‌های فوتبال استان زمینه حضور بازگشت این تیم‌های مهم به لیگ برتر در فصل آینده فراهم شود. حق مردم استان بوشهر است که دو تیم محکم و قوی در لیگ برتر داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.