مدیر کل آموزش و پرورش فارس از درخشش دانش آموزان و فرهنگیان فارس در جشنواره کشوری علمدار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی گفت: استان فارس با کسب یک رتبه‌ی اول، چهار رتبه‌ی دوم، سه رتبه‌ی چهارم، دو رتبه‌ی ششم، یک رتبه‌ی هفتم، دو رتبه‌ی نهم و یک رتبه‌ی دهم، علاوه بر کسب رتبه‌ی اول در ارائه‌ی آثار از نظر رتبه نیز همراه با کرمان میزبان، برترین استان جشنواره‌ی کشوری علمدار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: فرهنگیان و دانش آموزان استان فارس در سیزده رشته‌ی اولین جشنواره فرهنگی هنری علمدار کشور موفق به کسب رتبه‌های مختلف شدند.

او گفت: دانش آموز عاطفه دوقزلو در دوره متوسطه در رشته خاطره نویسی و دلنوشته از دروزدن موفق به کسب رتبه اول این جشنواره شد.

اسماعیلی ادامه داد: آراد اسفندیاری دانش آموزدوره ابتدایی از ناحیه ۲ شیراز و فاطمه جعفری دانش آموز دوره متوسطه از زرین دشت در نامه‌ای به سردار، همچنین همکاران فرهنگی سیما سلیمان پور در رشته شعر از ششده و قره بلاغ و محسن نصیری اصل در رشته نقاشی و خط از نی ریز موفق به کسب رتبه دوم شدند.

او افزود: نسترن جمالی دانش آموز دوره متوسطه در رشته نقاشی از شیراز، همکاران فرهنگی حسن اعتمادی در رشته شعر از سرچهان و امیر پژمان در رشته خوشنویسی از استهبان موفق به کسب رتبه‌های چهارم شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: پاشا خورشیدی دانش آموز دوره ابتدایی در رشته نامه‌ای به سردار از داراب و همکار فرهنگی محمد حسین هاشمیان در رشته خوشنویسی از استهبان موفق به کسب رتبه‌های ششم شدند.

اسماعیلی افزود: همکار فرهنگی امینه قره چاهی در رشته نقاشی خط از مرودشت رتبه هفتم، نازنین نوادری دانش آموز دوره ابتدایی در رشته نامه‌ای به سردار از گله دار رتبه نهم و همکار فرهنگی مرجان رضایی در رشته شعر از گراش رتبه دهم را کسب کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار