معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: چنانچه فردی مبتلا به کرونا شده باشد تا ۱۴ روز در اپلیکیشن ماسک شناسایی و از ورود او به ادارات و اماکن عمومی جلوگیری می‌شود.

کمال حیدری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به اینکه در روزهای مبارزه با کرونا تلاش های زیادی برای شکست آن انجام گرفت اظهار داشت: با برنامه ریزی های هوشمندانه در جهت مقابله با کرونا یکی از اقدامات ارزشمندی که صورت گرفت طراحی و راه اندازی اپلیکیشن ماسک می باشد.

او به توضیح جزئیات اپلیکیشن  ماسک پرداخت وگفت: با نصب این اپلیکیشن ضمن حفظ کامل حریم خصوصی کاربر، اطلاعات اطرافیان فرد در یک محیط عمومی ثبت شده و هر زمان که تست فردی که در ارتباط با سایرین بوده، مثبت اعلام شود، این موضوع به کسانی که در تماس نزدیک با او بوده اند نیز گزارش می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  تصریح کرد: چنانچه فردی طی ۱۴ روز گذشته مبتلا به کرونا شده باشد در اپلیکیشن ماسک شناسایی و از ورود وی به ادارات و اماکن عمومی جلوگیری می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان گفت: تمام این اقدامات صرفا بخاطر قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامتی همگان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.