مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور درباره  پیروزی تیمش برابر  تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی سخت و پرفشاری بود و ذوب آهن تیم با کیفیتی نشان داد. اگر بازیکنان تمرکز خود را از دست می‌دادند، شرایط برایمان سخت‌تر می‌شد. کسب ۳ امتیاز در خانه ذوب آهن خیلی با ارزش بود.

او ادامه داد: با توجه به نتایج گذشته، کسب امتیاز امروز برای ما خیلی مهم بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد. در نیمه اول و دوم خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنان مؤثر آن‌ها را کنترل کردیم. می‌دانستیم تیم ذوب‌آهن برنامه‌های تاکتیکی  خیلی خوبی دارد و بازیکنان  توانستند آن‌ها را کنترل کنند. بازی جذابی بود که تماشاگران هم از آن لذت بردند و به آن چه استحقاقش را داشتیم، دست پیدا کردیم.

چمینیان درباره  غیبت چند بازیکن اصلی تراکتور در این بازی گفت: امروز شجاعی فوق‌العاده خوب کار کرد، رهبری داخل زمین را به خوبی انجام داد و جای خالی اشکان دژاگه را خوب پر کرد. البته غیبت احسان حاجی صفی و اشکان دژاگه تأثیرگذار است و حضور  آن‌ها می‌توانست به ما کمک کند، اما بازیکنانی که جای آن‌ها بازی کردند خوب کار کردند و نمایش خوبی داشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار