با رفع محدودیت‌های سفر جاده ای صورت گرفت؛

افزایش ۴۰ درصدی سفر به خراسان رضوی

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با لغو محدودیت‌های کرونایی برای سفر‌های جاده‌ای، ورود خودروهای سواری به خراسان رضوی ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل حسینی عشرت‌آباد رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با لغو محدودیت‌های کرونایی اخیر برای سفر‌های جاده‌ای، ورود خودروی سواری به این استان در سه روز نخست این هفته در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار در ۹ ورودی خراسان رضوی در روز‌های ۱۳ تا ۱۵ دی ماه، ۴۱ هزار و ۲۰ خودروی سواری سبک وارد خراسان رضوی شده‌اند که این رقم در روز‌های ششم تا هشتم دی ماه ۲۹ هزار و ۳۹۴ خودرو بوده است.
 

بیشتر بخوانید


رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به خروج ۳۸ هزار و ۸۷۳ خودرو در بازه زمانی یاد شده از خراسان رضوی هم اشاره کرد و ادامه داد: رفع محدودیت‌های سفر جاده ای، افزایش ۲۶ درصدی خروج و سفر از مبدا استان را نیز به همراه داشته است که در مقایسه با آمار ۴۰ درصدی ذکر شده، نشان دهنده ورود بیشتر مسافران از دیگر مناطق به این استان است.

حسینی بیان کرد: ابتدای هفته ۱۶۷ هزار و ۶۲۳ خودروی سواری وارد مشهد شد که در مقایسه با هفته گذشته رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد حال آن که در این مدت ۱۵۱ هزار و ۷۷۱ خودروی سواری از مشهد خارج شد که رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: مقایسه آمار سامانه‌های تردد شمار نصب شده در پنج ورودی مشهد نشان می‌دهد به دلیل اینکه مشهد شهری میلیونی و مهاجر پذیر است با لغو محدودیت‌ها مردم قصد سفر و بازدید از شهر‌های خود را داشته‌اند لذا درصد آمار خروج خودرو‌ها به مراتب بیشتر از ورود آن‌ها به این کلانشهر است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.