بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی و سالن چندمنظوره ورزشی فرهنگی در شهر چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه با حضور فرمانده کل سپاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالن ورزشی چند منظوره شهر چاه مبارک در شهرستان عسلویه با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و با زیر بنای هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده و شامل بخش‌های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی است.

او با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان پنج سال طول کشیده است، افزود: اعتبار ساخت این بیمارستان حدود ۹۵ میلیارد تومان است که ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن صرف تجهیزات شده است. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک با اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان هرمزگان در سال ۹۰ ساخته و تجهیز شده است تا به عموم مردم منطقه خدمت رسانی کند.

در کنار این بیمارستان، سالن ورزشی چند منظوره شهرک امام خمینی (ره) چاه مبارک نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.