مسافری که هنگام سوار شدن به قطار در حال حرکت میان شکاف سکو و قطار سقوط کرده بود توسط مامور پلیس ایستگاه نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی هم سقوط یک مسافر در هنگام سوارشدن قطار در ایستگاه قطار «داهیسار» خبرساز شده است.

این مسافر حین سوارشدن به قطار در حال حرکت به داخل شکاف بین سکو و قطار سقوط کرد که با واکنش به موقع و سریع یکی از مأموران پلیس حاضر در ایستگاه از مرگ گریخت.


بیشتر بخوانید

نجات نفس‌گیر زن سقوط کرده در شکاف سکوی قطار


ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده واکنش تحسین برانگیز این مأمور پلیس بمبئی هند را که هویتش «یوگِش هیرِمات» اعلام شده به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این مسافر که هویتش اعلام نشده پس از رسیدن روی سکو به سمت قطار در حال حرکت می‌دود. در حالی که قطار در حال ترک ایستگاه است این مرد اقدام به پریدن و گرفتن قسمتی ار درب قطار می‌کند که در همین هنگام ناگهان میان شکاف بین سکو و قطار گرفتار می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد این مأمور پلیس که در نزدیکی محل حادثه ایستاده و نظاره‌گر این صحنه است بلافاصله وارد عمل شده و با کشیدن مسافر روی سکو مانع قرار گرفتن او در زیر چرخ‌های قطار می‌شود.

پلیس بمبئی با انتشار این ویدئو در صفحه توئیتر خود از این مامور وظیفه شناس قدردانی کرد. پلیس بمبئی در توضیح این ویدئو نوشت: «مامور پلیس آگاه ما، این مسافر را پیش از آنکه اتفاقی ناگوار رخ دهد نجات داد.»

این ویدئو همچنین توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. بسیاری از کاربران در کامنت‌هایی از این پلیس هوشیار و وظیفه شناس به خاطر نجات جان این مسافر قدردانی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.