رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در حاشیه مراسم کمک‌های مومنانه که توسط فدراسیون بسکتبال برگزار شد توضیحاتی داد.

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درحاشیه مراسم کمک‌های مومنانه که این بار توسط فدراسیون بسکتبال کشورمان برگزار شد، عنوان کرد: جامعه ورزش در همه جنبه‌ها همیشه در کنار مردم بوده و به ویژه بعد از همه گیری ویروس کرونا این کمک‌ها بیشتر نیز شده است.

او ادامه داد: تا کنون بیش از ۱۲ فدراسیون کمک‌های مومنانه را به همراه هیئت‌های ورزشی در سطح استان‌ها انجام داده اند. امروز در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و به نیابت از این شهید بزرگوار نوبت به فدراسیون بسکتبال کشورمان رسید و با همت جمعی از مسئولان و ورزشکاران این کمک‌های مومنانه در جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان این ویروس منحوس انجام شد.

او  افزود: امیدواریم بتوانیم مکتب و روش شهید سلیمانی را جامعه کشورمان جاری کنیم.

میرجلیلی ادامه داد: شهید سلیمانی بیش از ۴۰ سال به دنبال مجاهدت، خدمت، و امنیت مردم کشورمان بود به همین دلیل جامعه ورزش تا پایان همه گیری ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان بیان کرد: اقدام دیگری که امیدواریم بتوانیم انجام دهیم موضوع آزاد سازی زندانیان غیر عمد است که به امید خدا با کمک جامعه ورزش بتوانیم این کار را نیز مانند کمک‌های مومنانه انجام دهیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار